Název:
Marketingová strategie pro TATRA a.s.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Company TATRA, a.s.
Autoři:
Svoboda, Ondřej ; Kunčický, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti TATRA, a.s., nalezením nových trhů pro nákladní vozidla v teritoriu Arabský svět a návrhem marketingové strategie.
This master’s thesis deals with the analysis of the company TATRA, a.s., identification of new markets in the Arab Region for heavy trucks and the concept of marketing strategy.
Klíčová slova:
Analýza Strategie Marketingový mix; Analysis Strategy Marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6040