Název: Analýza vlivů na reklamu na trhu s doplňky stravy
Překlad názvu: Analysis of influences for advertisement on the market with food supplements
Autoři: Jandáková, Pavla ; Dvořák, Václav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: doplňky stravy; klamavá reklama; legislativa; marketing; nekalé obchodní praktiky; právní úprava reklamy; reklama; spotřebitel; zdravotní tvrzení; advertisement; consumer false advertising; food supplements; health claims; law adjustment of advertisement; legislature; marketing; unfair trade practices

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6287

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221817


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet