Original title: Marketingový výzkum před zavedením nového výrobku na trh
Translated title: Marketing research before launching new product
Authors: Dvořáková, Markéta ; Kužel, Vilém (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: building equipment; cable management and metal framing systems; competition; market; Marketing research; product; kabelové nosné podpůrné systémy; konkurence; Marketingový výzkum; trh; TZB; výrobek

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/6017

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221647


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share