Název:
Telemarketing
Překlad názvu:
Telemarketing
Autoři:
Špicová, Martina ; Hanák, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejem a poskytováním informací prostřednictvím telemarketingu. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje návrh postupu při komunikaci prostřednictvím zákaznické linky, který zaručí její efektivnější fungování.
The Master’s thesis analyses problems connected with purchasing and providing information by the means of telemarketing. On the basis of the obtained imperfections, this Master’s thesis includes the proposal of the process of communication by the means of the customer line, which ensures its more effective function.
Klíčová slova:
analýza; call centrum; dotazník; operátor call centra; telemarketing; zákaznická linka; zákazník; analysis; call center; call center agent; customer; customer line; questionnaire; telemarketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5422