Název: Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Překlad názvu: Proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o.
Autoři: Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; cena; cesty prodeje; cíle; konkurence; marketing; podpora prodeje; reklama; strategie; výrobek; advertising; aims; analysis; competition; distribution; marketing; price; product; promotion; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25762

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221571


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet