Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Překlad názvu:
Proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o.
Autoři:
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
This diploma thesis deals with the compilation of proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. It analyzes contemporary situation and proposes the proceedings to achieve defined marketing aims.
Klíčová slova:
analýza; cena; cesty prodeje; cíle; konkurence; marketing; podpora prodeje; reklama; strategie; výrobek; advertising; aims; analysis; competition; distribution; marketing; price; product; promotion; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25762