Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Translated title:
Proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o.
Authors:
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
This diploma thesis deals with the compilation of proposal of marketing strategy for the firm Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. It analyzes contemporary situation and proposes the proceedings to achieve defined marketing aims.
Keywords:
advertising; aims; analysis; competition; distribution; marketing; price; product; promotion; strategy; analýza; cena; cesty prodeje; cíle; konkurence; marketing; podpora prodeje; reklama; strategie; výrobek
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25762