Název:
Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Překlad názvu:
Strategy for Managing Sales Promotion of Company
Autoři:
Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V diplomová práci analyzuji strategickou pozici předního výrobce energetických nápojů a navrhnout přístupy podporující udržení a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Výsledkem této diplomové práce, by měly být návrhy na zlepšení strategie řízení podpory prodeje firmy Pinelli v oblasti nealkoholických a energetických nápojů. Tyto návrhy by měly být základnou konkurenceschopnosti a zlepšení postavení na trhu.
This thesis deals with analyzing strategic position of energetic drinks production company. It mainly focuses on establishing a way the company can sustain and improve its current competitive position in the market. The results of the analysis in this thesis should be able to come up with measures that can help the company improve its sales promotion strategy in its area of activity – energy drinks. These measures should be the basis for its competitiveness and sustaining its position in the market.
Klíčová slova:
kontrola propagačních akcí; Marketing; marketingová podpora; marketingová strategie; média; podpora prodeje; propagační akce; reklamní předměty; sponzoring; stimuly; control of promotion action; free gifts; Marketing; marketing strategy; marketing support; media; promotion action; sales promotions; sponsorship; stimuli
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25738