Original title: Český rozhlas: identifikace zákazníků a způsoby měření jejich spokojenosti
Authors: Punčochář, Jan ; Plášková, Alena (advisor) ; Richter, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce specifikuje obecný postup měření spokojenosti zákazníků pro potřeby Českého rozhlasu. Mediální organizace působí současně na trhu inzerentů a na trhu příjemců, rozhlas veřejné služby navíc musí plnit požadavky stanovené zákonem o ČRo. Práce analyzuje metody, kterými lze měřit spokojenost jednotlivých skupin zákazníků, a navrhuje, jak tyto metody provázat.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4021

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2203


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share