Název:
Český rozhlas: identifikace zákazníků a způsoby měření jejich spokojenosti
Autoři:
Punčochář, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Richter, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce specifikuje obecný postup měření spokojenosti zákazníků pro potřeby Českého rozhlasu. Mediální organizace působí současně na trhu inzerentů a na trhu příjemců, rozhlas veřejné služby navíc musí plnit požadavky stanovené zákonem o ČRo. Práce analyzuje metody, kterými lze měřit spokojenost jednotlivých skupin zákazníků, a navrhuje, jak tyto metody provázat.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4021