Original title: Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Authors: Baumruková, Martina ; Chvojková, Helena (advisor) ; Petrů, Zdenka (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní kanceláři a to prostřednictvím analýzy SWOT, požadavků ISO 9001:2000 a kriterií kvality služby. Práce je završena návrhem klíčových postupů zavedení řízení jakosti v referenční společnosti. Práce doporučuje prioritní zaměření na plánování jakosti, řízení a rozvoj lidských zdrojů a orientaci na zákazníka.
Keywords: cestovní ruch; kvalita služeb; management kvality

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3923

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2131


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share