Original title:
Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Authors:
Baumruková, Martina ; Chvojková, Helena (advisor) ; Petrů, Zdenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní kanceláři a to prostřednictvím analýzy SWOT, požadavků ISO 9001:2000 a kriterií kvality služby. Práce je završena návrhem klíčových postupů zavedení řízení jakosti v referenční společnosti. Práce doporučuje prioritní zaměření na plánování jakosti, řízení a rozvoj lidských zdrojů a orientaci na zákazníka.
Keywords:
cestovní ruch; kvalita služeb; management kvality
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3923