Název:
Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
Překlad názvu:
Marketing of tobacco products in Czech Republic and its future after legal changes covered in Tobacco Product Directive in 2016
Autoři:
Slavíček, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se detailně zaměřuje na specifika marketingu na trhu cigaret v České republice, který je silně ovlivněn regulací reklamy na tabákové výrobky. Mezi nejnovější přijaté regulace patří směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU, která nabyde účinnost v červenci 2016 a podstatně ovlivní marketing tabákových výrobků. Diplomová práce mimo jiné také představí legislativní změny obsažené ve směrnici, zjistí jejich dopady na trh tabákových výrobků a navrhne dílčí řešení v jednotlivých částech marketingové mixu tabákových výrobků.Masters thesis will provide insight into specifics of marketing of tobacco products which is heavily influenced by tobacco advertising regulation. The newest adopted regulation on the European Union level is Tobacco Product Directive 2014/40/EU which comes into force July 2016. The directive will substantiously influence current marketing of tobacco products. Masters thesis will also introduce legal changes covered by the directive, research its possible impacts on the tobacco market and propose new solutions for relevant parts of tobacco marketing mix.
Klíčová slova:
Marketing tabákových výrobků; Regulace reklamy; Směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU; Advertising regulation; Marketing of tobacco products; Tobacco Products directive 2014/40/EU
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50824