Original title:
Komunikační strategie značky AXE v České republice
Translated title:
AXE Brand Communication Strategy in the Czech Republic
Authors:
Vácha, Pavel ; Postler, Milan (advisor) ; Kociánová, Iva (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce je analyzovat stávající komunikační strategii značky AXE na českém trhu, navrhnout případně novou alternativní strategii a nastínit, jakým směrem by se mohla její celá komunikace ubírat do budoucna.The objective of my master thesis is to analyze the existing AXE Brand Communication Strategy on the Czech market, eventually propose a new alternative strategy and outline what direction could the brand and its whole communication be directed to the future.
Keywords:
AXE; Communication Strategy; Unilever; AXE; Komunikační strategie; Unilever
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49829