Název:
Komunikační strategie značky AXE v České republice
Překlad názvu:
AXE Brand Communication Strategy in the Czech Republic
Autoři:
Vácha, Pavel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kociánová, Iva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je analyzovat stávající komunikační strategii značky AXE na českém trhu, navrhnout případně novou alternativní strategii a nastínit, jakým směrem by se mohla její celá komunikace ubírat do budoucna.The objective of my master thesis is to analyze the existing AXE Brand Communication Strategy on the Czech market, eventually propose a new alternative strategy and outline what direction could the brand and its whole communication be directed to the future.
Klíčová slova:
AXE; Komunikační strategie; Unilever; AXE; Communication Strategy; Unilever
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49829