Original title:
Návrh mediální strategie společnosti Meetfactory
Translated title:
Proposal of a media strategy for MeetFactory
Authors:
Langmajerová, Tereza ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je navrhnout mediální strategii společnosti MeetFactory. Návrh je založen na všech krocích tvořících mediální plánování - zadání, situační analýze, stanovení cílů a strategie a tvorbu mediaplánu. Práce podává také kompletní přehled o médiích, jednotlivých mediatypech a tvorbě mediální strategie. Jelikož je práce zpracována v rámci programu Google Ad Grants, práce obsahuje také podrobnou charakteristiku tohoto programu, stejně jako tvorby kampaně ve vyhledávací síti Google.The aim of this thesis is to create a media strategy for a non-profit organisation MeetFactory. The proposal is based on all steps of a media planning process - media brief, situation analysis, definition of goals and media strategy, as well as a mediaplan. The thesis gives a complete overview of the media market, respective mediatypes and creation of the media strategy. Since the thesis is based on the Google Ad Grants programme it contains detailed characteristics of the programme as well as creation of a Google search campaign.
Keywords:
Google Ad Grants; media; media planning; media strategy; MeetFactory; Google Ad Grants; mediální plánování; mediální strategie; MeetFactory; média
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50109