Název:
Analýza klientov členského klubu Holmes Place Karlín
Překlad názvu:
Holmes Place Karlín members club's clients analysis
Autoři:
Mihalusová, Romana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá profilom klientov členského klubu Holmes Place Karlín. Cieľom je analyzovanie členov klubu a nájsť profil typického klienta klubu. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú definované kľúčové pojmy spojené s touto prácou ako marketing, segmentácia trhu či motivácia. Praktická časť predkladá informácie o trhu fitness klubov vo svete a v Českej republike a predstavuje sledovaný klub Holmes Place Karlín. Posledné kapitoly zahrňujú vlastné terénne šetrenie a predstavenie získaných výsledkov.Bakalářská práce se zabývá profilem klientů členského klubu Holmes Place Karlín. Cílem je zanalyzovat členy klubu a najít profil typického klienta klubu. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované klíčové pojmy spojené s touto prací, jako například marketing, segmentace trhu či motivace. Praktická část předkládá informace o trhu fitness klubů ve světě a v České republice a představuje sledovaný klub Holmes Place Karlín. Poslední kapitoly zahrnují vlastní terénní šetření a představení získaných výsledků.The bachelor thesis deals with Holmes Place Karlín members club's clients profile. The goal is to analyse the members of the club and find the profile of the typical client of the club. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, key words linked with the thesis are defined, such as marketing, market segmentation or motivation. The practical part gives information about fitness clubs' world and Czech market and introduces the analysed club Holmes Place Karlín. The last chapters include original field survey and introduce the acquired results.
Klíčová slova:
fitness klub; marketing; segmentace trhu; typický klient; fitness club; market segmentation; marketing; typical client
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50293