Název: Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of the Company Lidl Česká republika v.o.s.
Autoři: Melounová, Markéta ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diskontní řetězec; maloobchod; maloobchodní trh; marketingový mix; discount chain; marketing mix; retail; retail market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50931

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205596


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet