Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Melounová, Markéta ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Lidl Česká republika v.o.s., diskontního řetězce, jenž se primárně zaměřuje na nákup a prodej potravinářského a nepotravinářského zboží. Analýza je provedena na základě nejnovějších veřejně dostupných zdrojů a vlastního zkoumání. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti maloobchodu a marketingového mixu, které jsou doplněny o teorie a současné trendy na maloobchodním trhu. V praktické části je představen samotný řetězec Lidl a jeho marketingový mix, který je doplněn o dotazníkové šetření. Na základě provedené analýzy jsou pro společnost vyvozeny návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Melounová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.