Název:
Motion design v komunikaci televizních stanic
Překlad názvu:
Motion Design in the communication of TV stations
Autoři:
Menda, Jakub ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zmapovat různé způsoby využití motion designu v komunikaci televizních stanic a popsat specifika tvorby jejich firemních identit. Teoretická část nastiňuje problematiku firemní identity a komunikace prostřednictvím masových médií. Zaměřena je na pojem motion design, a to především v kontextu komunikace televizních stanic. Praktická část analyzuje přístupy a celkové procesy tvorby vizuální identity stanice, a to na třech konkrétních případech: Prima Cool, ČT Art a O2 Sport. Hlavním tématem jsou postupy práce kreativních studií, ty jsou samozřejmě uvedeny v patřičném kontextu vývoje televize, její značky a komunikace. Praktická část je založena na konzultacích s autory těchto vizuálních identit. Postupy jsou následně srovnány a zhodnoceny ve shrnutí a závěru.The aim of the thesis is to analyse different ways of motion design utilization in communication of TV stations and to describe particularities of designing their corporate identities. The theoretical part outlines the topic of corporate identity and communication by means of mass media. The main focus is on the term of motion design mainly in connection with communication of TV stations. The practical part analyses attitudes and complete processes of TV station identity development at three particular cases: Prima Cool, ČT Art and O2 Sport. The central theme is the workflow of creative studios which is given in context of the TV station development, it's branding and communication. The practical part is based upon consultations with authors of the corporate identities. Subsequently, the findings are compared and evaluated in the conclusion.
Klíčová slova:
firemní identita; firemní komunikace; motion design; motion graphics; O2 Sport; Prima Cool; televizní branding; televizní grafika; vizuální styl; ČT Art; corporate communication; corporate design; corporate identity; motion design; motion graphics; O2 Sport; Prima Cool; television branding; television graphics; ČT Art
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50409