Název:
Reklama jako zvláštní typ sdělování
Překlad názvu:
Advertising as a special type of communication
Autoři:
Pravdová, Markéta Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Setkání mladých lingvistů /3./, Olomouc (CZ), 2002-05-14 / 2002-05-15
Rok:
2004
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Funkce reklamního textu, reklamní styl.Functions of advertising text, advertising style.
Klíčová slova:
language of advertising; pragmalinguistics Číslo projektu: CEZ:AV0Z9061902 (CEP), LN00A063 (CEP) Poskytovatel projektu: GA MŠk Zdrojový dokument: Vztah langue a parole v perspektivě "interaktivního obratu" v lingvistickém zkoumání. Sborník příspěvků z 3. mezinárodní konference, ISBN 80-244-0838-4
Instituce: Ústav pro jazyk český AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0016028