Název:
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Překlad názvu:
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Autoři:
LENGEROVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je značka Fairtrade vnímána na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, zhodnotit úroveň znalostí o této značce, analyzovat nákupní chování v této oblasti a na základě zjištěných poznatků navrhnout řešení, která by mohla současnou situaci zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části je zpracována literární rešerše, kde je popsána problematika týkající se tématu bakalářské práce. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je potvrdit či vyvrátit předem stanovené hypotézy.The main objective of this bachelor thesis is to analyse how people at the Faculty of Economics perceive the Fairtrade brand. It means, how deep is their knowledge of this brand, what products consumers buy most, why they buy them and how they are satisfied with the quality and price of these products. The work is divided into two patrs: theoretical and practical. The theoretical part is mainly focused on basic information for understanding the essence of the bachelor thesis. The practical part is based on a questionnaire survey between people at the Faculty of Economics. The work concludes with suggestions which improve the current situation of the Fairtrade brand perception at the Faculty of Economics at the University of South Bohemia.
Klíčová slova:
fair trade.; marketingový výzkum; vnímání značky; Značka; Brand; brand perception; fair trade.; marketing research Citace: LENGEROVÁ, Lenka. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41361