Original title: Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Translated title: The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Authors: LENGEROVÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand; brand perception; fair trade.; marketing research; fair trade.; marketingový výzkum; vnímání značky; Značka
Citation: LENGEROVÁ, Lenka. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41361

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204572


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-05-31, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share