Název:
Hudba v reklamních spotech
Překlad názvu:
Music in advertising spots
Autoři:
ŘEŘÁBEK, Lukáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá tématem Hudba v reklamních spotech. V teoretické části popisuji vývoj reklamy, její teorii, strategie, zásady a užitý jazyk. Následuje pojednání o významu televizní reklamy a použití instrumentální nebo vokální hudby znějící v pozadí. Praktická část obsahuje realizaci konkrétních hudebních činností směřujících do výuky hudební výchovy na 1. stupni základní školy. V šesti vybraných televizních spotech se zaměřuji na hlasovou, rytmickou nebo intonační výchovu, improvizaci a na nácvik písní.The topic of this thesis is Music in advertising spots. The theoretical part describes advertising history, its theory, strategies, rules and used language. It is followed by purpose of TV commercial and use of instrumental or vocal music which sounds at background. The practical part contains the implementation of music activities into specific lessons for small children at primary school. I focus on vocal, rhythmical or intonation training, improvisation and learning new songs through six TV commercials.
Klíčová slova:
hudba; hudební výchova; reklama; televizní reklama; výuka; advertisement; music; music lesson; teaching; TV commercial Citace: ŘEŘÁBEK, Lukáš. Hudba v reklamních spotech. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/40476