Original title:
Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí
Translated title:
Management and marketing of sport tourism events on the example of the segment of children
Authors:
SÜTTÖOVÁ, Kristýna Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je zdůvodnit význam segmentu dětí v cestovním ruchu a specifikovat vybrané sportovní odvětví a region. Na základě výsledků provedených analýz navrhnout produkt sportovního cestovního ruchu, který by přivedl návštěvníky do vybraného regionu.The aim of my bachelor thesis is to substantiate the meaning of the segment of children in tourism and specify a selected sport and region. Based on the results of the analysis I design the product of tourism, which brings visitors to the selected region.
Keywords:
majoretting competition; needs.; segment of children; service; sports tourism; the town Most; tourism; tourism product; cestovní ruch; mažoreting; město Most; potřeby.; produkt cestovního ruchu; Segment dětí; služby; soutěž; sportovní cestovní ruch Citation: SÜTTÖOVÁ, Kristýna. Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/36937