Název:
iPad v hodinách matematiky se zřetelem na fáze pojmotvorného procesu
Překlad názvu:
IPad in math teaching
Autoři:
CHOCHOLATÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analýza aplikací, vhodných pro výuku matematiky pomocí mobilních zařízení typu iPad a tablet s operačním systémem Android či Windows. Vybrané aplikace jsou tříděny dle kapitol tematického plánu s ohledem na fáze pojmotvorného procesu. Dále byla realizována výuková hodina s vybranými aplikacemi určenými pro platformu Android.The aim of this thesis is the analysis of applications, suitable for teaching mathematics using mobile devices such as iPad and tablets using Android or Windows. Selected applications are classified according to thematic chapters plan with respect to the phase creation concepts of process. It was also realized instructional hours with the selected app for the Android platform.
Klíčová slova:
Android; aplikace; Apple; ICT; iOS; iPad; matematika; pojmotvorný proces; Tablet; Windows; Android; Apple iOS; applications; Creation concepts of process; ICT; iPad; mathematics; Tablet; Windows Citace: CHOCHOLATÁ, Monika. iPad v hodinách matematiky se zřetelem na fáze pojmotvorného procesu. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36054