Název:
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
Překlad názvu:
Analysis the strategy and marketing communication on Facebook at a specific organisation
Autoři:
Pála, David ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Francová, Dana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá strategií na sociálních médiích a marketingovou komunikací na sociální síti Facebook. Hlavním cílem je provedení analýzy jednotlivých kroků strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci. V teoretické části je nejprve obecně popsán internetový marketing. Dále práce obsahuje seznámení se sociálními sítěmi, jejich vývojem, definicí, principy a také přínosy pro firmy. Detailně se poté práce věnuje jednotlivým krokům strategie na sociálních médiích a hlavním částem marketingové komunikace na sociální síti Facebook. Praktická část obsahuje analýzu kroků navržené strategie a částí marketingové komunikace na sociální síti Facebook, která je v případě zjištěných nedostatků doplněna autorem diplomové práce na základě shrnutých teoretických východisek. Výstup analýzy s návrhy autora této diplomové práce představuje zároveň praktický návod pro projekty podobného typu.The thesis focuses on the social media strategy and marketing communication on Facebook. The main goal of the thesis is to pursue an analysis of all the steps and parts of the strategy and marketing communication on Facebook at a specific organisation. The theoretical part starts with a general introduction of the internet marketing. The thesis further looks into the topic of social networks, their development, definition, principles and benefits for a company. A detailed study of each step of the social media strategy and main parts of the marketing communication on Facebook follows. The practical part includes the analysis of the suggested strategy and all parts of the marketing communication on Facebook. In case the practical part brings some imperfect results, the author adds data based on the summary of the theoretical part. The final analysis extended by author´s suggestions can act as a practical guide for similar projects.
Klíčová slova:
Facebook; Internetový marketing; Marketingová komunikace; Sociální sítě; Strategie na sociálních médiích; Facebook; Internet marketing; Marketing communication; Social media strategy; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49327