Název:
Výchova budoucího diváka
Překlad názvu:
EDUCATION OF THE FUTURE SPECTATOR
Autoři:
Šilarová, Linda ; MARUŠÁK, Radek (vedoucí práce) ; VOSTÁRKOVÁ, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Podstatou práce je vytvoření divadelně vzdělávacího programu podporujícího komunikaci mezi veřejností a divadlem a jeho aplikace na tři divadla: Divadlo Na zábradlí, Divadlo v Dlouhé a divadlo Studio DVA. Práce vychází z mé osobní zkušenosti, kterou je příprava vzdělávacích programů na míru cílovým skupinám pro uvedená divadla. Teoretická část zpracovává pohled na divadlo a vzdělávání na území ČR a diváka jako partnera divadelní komunikace. Praktická část se zaměřuje na realizaci divadelně vzdělávacích programů: Divadlo Na zábradlí - Jak se dělá divadlo, Divadlo v Dlouhé - Jak pracovat se studenty po zhlédnutí divadelního představení, divadlo Studio DVA - strukturované divadelní workshopy s literární předlohou.The essence of this work is to make a theatre-educational program which supports communication between the public and a theatre and its application on three theatres. Divadlo Na zábradlí, Divadlo v Dlouhé and divadlo Studio DVA. Work is coming out of my personal experience, which is a preparation of educational programs customized for target groups of said theatres. A theoretical part processes a look on theatre, education on the territory of Czech rep. and a viewer as partner of a theatrical communication. Practical part is focusing on realization of theatric-educational programs. Divadlo Na zábradlí - How a theatre is made, Divadlo v Dlouhé - How to work with student after watching the theatrical play and divadlo Studio Dva - structuralized theatrical workshops with literary supplement.
Klíčová slova:
divadelní diváci; dramatická výchova; výchova a vzdělávání
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8418