Original title:
Analýza prodejů Škoda Auto ve střední Evropě a rozvoj prodejní sítě
Authors:
Martínková, Pavla ; Kalínská, Emílie (advisor) ; Kambová, Anna (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou prodeje vozů značky Škoda v regionu střední Evropy a s tím souvisejícím rozvojem prodejní/ servisní sítě s přihlédnutím ke změnám vyvolaným vstupem nových členských zemí do Evropské unie. Charakterizuje funkční rozdělení prodejní sítě a vymezuje faktory ovlivňující její rozvoj. Dále se věnuje charakteristice středoevropských trhů (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko), prodejům realizovaným na těchto trzích a otázkám s tím souvisejícím, jako je finanční stránka obchodů a změna filosofie přístupu k finálním zákazníkům.
Keywords:
analýza prodeje vozů; bloková výjimka; faktoring; filosofie Human Touch; prodejní/servisní síť; region střední Evropy; Škoda Auto
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/414