Original title: Analýza prodejů Škoda Auto ve střední Evropě a rozvoj prodejní sítě
Authors: Martínková, Pavla ; Kalínská, Emílie (advisor) ; Kambová, Anna (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou prodeje vozů značky Škoda v regionu střední Evropy a s tím souvisejícím rozvojem prodejní/ servisní sítě s přihlédnutím ke změnám vyvolaným vstupem nových členských zemí do Evropské unie. Charakterizuje funkční rozdělení prodejní sítě a vymezuje faktory ovlivňující její rozvoj. Dále se věnuje charakteristice středoevropských trhů (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko), prodejům realizovaným na těchto trzích a otázkám s tím souvisejícím, jako je finanční stránka obchodů a změna filosofie přístupu k finálním zákazníkům.
Keywords: analýza prodeje vozů; bloková výjimka; faktoring; filosofie Human Touch; prodejní/servisní síť; region střední Evropy; Škoda Auto

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/414

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share