Název: Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Překlad názvu: Creation and management of marketing distribution channels
Autoři: MRKÁČKOVÁ, Bohdana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuce; distribuční cesty; distribuční mezičlánky; distribuční politika; distribuční systém; markeringové řízení; marketing; marketingový mix; řízení distribuce; distribution; distribution channels; distribution intermediaries; distribution management; distribution policy; distribution system; marketing; marketing management; marketing mix
Citace: MRKÁČKOVÁ, Bohdana. Tvorba a řízení marketingových distribučních cest. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35653

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200788


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-10-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet