Original title: Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Translated title: Creation and management of marketing distribution channels
Authors: MRKÁČKOVÁ, Bohdana
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: distribution; distribution channels; distribution intermediaries; distribution management; distribution policy; distribution system; marketing; marketing management; marketing mix; distribuce; distribuční cesty; distribuční mezičlánky; distribuční politika; distribuční systém; markeringové řízení; marketing; marketingový mix; řízení distribuce
Citation: MRKÁČKOVÁ, Bohdana. Tvorba a řízení marketingových distribučních cest. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/35653

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200788


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-10-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share