Název:
Vliv koupěchopnosti na nabídku a poptávku v cestovním ruchu ČR
Překlad názvu:
The impact of purchasing power on the supply and demand in tourism of the Czech Republic
Autoři:
Slavíčková, Catherine ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vlivem koupěschopnosti českých domácností na nabídku a poptávku v cestovním ruchu České republiky. Jsou rozebrány jednotlivé složky trhu cestovního ruchu České republiky, analyzováno spotřební chování účastníků cestovního ruchu v závislosti na výši disponibilních příjmů a způsoby reakce poskytovatelů služeb na tyto vlivy.The bachelor thesis deals with the influence of Czech households' purchasing power on the supply and demand in the tourism market of the Czech Republic. Furthermore, various components of the tourism market of the Czech Republic are discussed, including but not limited to consumer behavior of Czechs in tourism depending on the households' disposable income or the ways service providers can position themselves towards the customers.
Klíčová slova:
koupěschnost; spotřební chování; trh cestovního ruchu; consumer behavior; purchasing power; tourism market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39520