Original title:
Marketingový plán penzionu
Translated title:
Marketing plan of boarding house
Authors:
Šikolová, Mirka ; Indrová, Jarmila (advisor) ; Petrů, Zdenka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem konkrétního penzionu v Krkonoších. Jedná se o projekt, který bude i na základě této práce realizován. Cílem práce je sestavit marketingový plán penzionu, včetně jeho jednotlivých bodů. Pro sestavení tohoto marketingového plánu bude využito dotazníkové šetření provedené mezi provozovateli penzionů v okolí.The thesis is concerned with marketing plan of concrete boarding house in the Giant Mountains. It is project, which will be realized on the ground of this dissertation. The goal of the dissertation is to draw up a marketing plan including its particular points. A questionnaire research among proprietors of boarding houses in neighborhood was used for drawing up this marketing plan.
Keywords:
Analysis of competition, SWOT analysis; Budget; Marketing plan, boarding house; Questionnaire research; Schedule; Analýza konkurence, SWOT analýza; Dotazníkové šetření; Harmonogram; Marketingový plán, penzion; Rozpočet
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39375