Original title:
Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o.
Translated title:
Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o.
Authors:
Berková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předmětem diplomové práce "Analýza marketingové komunikace ve společnosti Vitra Koncept s.r.o." je analýza současného stavu marketingové komunikace ve jmenované společnosti a následná doporučení jejího zefektivnění. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace, metody měření jejich efektivity a nové formy marketingových aktivit. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybraném podniku. V závěru diplomové práce jsou poznatky shrnuty a na základě analýzy marketingového výzkumu jsou navržena řešení zefektivnění současné marketingové strategie společnosti.The goal of the diploma thesis "Analysis of the Marketing Communication in Vitra Koncept s.r.o." is an analysis of current situation of marketing communication in the company and a recommendation for its further better effectiveness. In the theoretical part marketing communication tools are defined, measurements methods of their effectiveness are described and modern tools which are currently used are mentioned. The applied part uses the knowledge from the theoretical part for the description of the company. The last part of the diploma thesis is devoted to summarize the attained knowledge and to suggest particular solution for the company's future practice.
Keywords:
communication strategy; effectiveness of marketing communication; event marketing; psychology of marketing communication; public relations; efektivita marketingové komunikace; event marketing; komunikační strategie; psychologie marketinkové komunikace; public relations
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/39619