Název: Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Překlad názvu: Proposal and implementation of communication strategy of the Domácí těstoviny bistro
Autoři: Vančurová, Olga ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza současné situace; komunikační strategie; marketing služeb; marketingová komunikace; marketingový mix stravovacích služeb; marketingový výzkum; nástroje komunikačního mixu; analysis of the current situation; catering service marketing mix; communication strategy; marketing communication; marketing research; service marketing; tools of communication mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39563

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet