Original title:
Tvorba digitálního obsahu pro sociální sítě
Translated title:
Digital content for social networks
Authors:
Novák, Jakub ; Krsek, Libor (advisor) ; Truhlář, Filip (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku správy firemních profilů na sociálních sítích a tvorby obsahu pro ně. V teoretické části se práce věnuje definici základních pojmů a principům úspěšné komunikace na sociálních sítích. Zároveň zmiňuje příklady úspěšného využití jednotlivých druhů obsahu. A nakonec se zamýšlí nad možným dalším vývojem social marketingu. V praktické části pak popisuji tvorbu konceptu, přípravu a samotnou realizaci digitální prezentace projektu Maťa varí.Abstract The goal of this thesis is to reveal some basics about social media marketing and creating the content for social media. In theoretical part thesis deals with some basic terminology and procedures used in successful marketing communication . I am explaining them and giving some examples as well. In practical part I am showing the exact approach we choose while working on our project Maťa varí!
Keywords:
content marketing; facebook; social marketing; social network; content; content marketing; social media; social media marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41947