TY - THES TI - Tvorba digitálního obsahu pro sociální sítě TT - Digital content for social networks AU - Novák, Jakub AB - Abstract The goal of this thesis is to reveal some basics about social media marketing and creating the content for social media. In theoretical part thesis deals with some basic terminology and procedures used in successful marketing communication . I am explaining them and giving some examples as well. In practical part I am showing the exact approach we choose while working on our project Maťa varí! AB - Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku správy firemních profilů na sociálních sítích a tvorby obsahu pro ně. V teoretické části se práce věnuje definici základních pojmů a principům úspěšné komunikace na sociálních sítích. Zároveň zmiňuje příklady úspěšného využití jednotlivých druhů obsahu. A nakonec se zamýšlí nad možným dalším vývojem social marketingu. V praktické části pak popisuji tvorbu konceptu, přípravu a samotnou realizaci digitální prezentace projektu Maťa varí. UR - http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199109 UR - http://www.vse.cz/vskp/eid/41947 A2 - Krsek, Libor A2 - Truhlář, Filip LA - cze KW - social media KW - social network KW - content KW - social marketing KW - social media marketing KW - facebook KW - content marketing PY - 2014 PB - Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3, http://www.vse.cz ER -