Název:
Specifika osobního prodeje v bankovnictví
Překlad názvu:
The specifics of personal selling techniques in retail banking
Autoři:
Sittová, Alexandra ; Říha, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na specifikaci osobního prodeje v bankovnictví a následný marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané bankovní instituce s bankovním poradcem. V úvodní teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou bankovního marketingu a osobního prodeje, a také pojmy, které úzce souvisí a ovlivňují vzájemnou komunikaci mezi klientem a bankovním poradcem. Teoretická část práce dále seznamuje čtenáře s jasnými kroky, jak správně provést marketingový výzkum. Praktická část práce odráží teoretické poznatky implementované v praxi ve vybrané bankovní instituci. K jednotlivým teoretickým pojmům jsou uvedeny příklady z praxe. Praktická část je obohacena o analýzu spokojenosti zákazníka se službami bankovního poradce. V závěru práce jsou tato zjištění vyhodnocena, interpretována a dochází k formulaci návrhů opatření plynoucích z daného výzkumu.The aim of this thesis is to look into the specifics of personal selling techniques in retail banking and to support theoretical backround with a survey of customer satisfaction with personal banking advisory services in a selected retail bank. The paper starts with an overview of theoretical background of marketing and personal selling techniques and its use in retail banking. The theoretical part of the thesis then covers practical approaches to marketing research. The practical part of the thesis then aims to look into implementation of theoretical concepts into practice in a selected banking institution. The results of the customer satisfaction survey are also analyzed in this part of the thesis in order to shed some light on the connection between theory and practice. The results of the survey are then interpreted and a number of suggestions is made on the back of the analysis of responses.
Klíčová slova:
bankovní marketing; bankovní poradce; důvěra; klient; komunikace; marketing; marketingový výzkum; osobní prodej; spokojenost; banking advisor; client; communication; marketing; marketing research; personal sale; retail banking; satisfaction; trust
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42748