Název:
Analýza a vylepšování aplikací pro prohlížeče na základě trendů užívání.
Překlad názvu:
Browser extensions analysis based on usage trends and their improvements
Autoři:
Marek, Lukáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou doplňků pro prohlížeče, jejich prostředím a analýzou. Cílem je přinést popis okolí doplňků, online obchodů, které doplňky nabízejí a zároveň poskytnout nejlepší praktiky pro analýzu a optimalizaci doplňků a jejich náležitostí. V rámci diplomové práce je prováděna podrobná analýza online obchodů s doplňky pro Google Chrome a Mozilla Firefox, na základě které jsou prezentovány závěry charakteristik těchto online obchodů a jejich doplňků. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá popisem prostředí a seznámením čtenáře se specifikami doplňků pro prohlížeče a v praktické části se pak věnuje cílům práce, kterých bylo dosaženo podrobnou analýzou online obchodů a vytvořením obecně aplikovatelného řešení pro analýzu doplňků. Přínosem je vytvoření podrobného přehledu charakteristik online obchodů s doplňky, vytvoření souhrnu nejlepších praktik a doporučení pro publikování doplňků a vytvoření univerzálně aplikovatelného řešení ve službě Google Analytics, které slouží jako pomoc vývojářům k analýze svých doplňků.This master thesis deals with the topic of browser extensions, their environment and analysis. The goal is to describe the extensions environment, online Webstores, that offers extensions and to show best practices for analysis and optimization of its extensions and their assets. Within the thesis you can find very precise analysis of online Webstores for Google Chrome extensions and Mozilla Firefox add-ons. Conclusions are made based on this analysis that include special characteristics of the previously mentioned browsers. The master thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical parts deals with the description of the browser extensions environment and it presents specific characteristics about online Webstores and browser extensions to the reader. In the practical part the thesis is focused on objectives set by the thesis and it presents the results of the Webstore analysis and description of the universal Google Analytics solution that helps developers to analyze their extensions The thesis contributes to the topic mainly with the precise description of the browser Webstores and extensions environment, best practices and recommendations and by creating the universal Google Analytics solutions for the developers.
Klíčová slova:
analýza online obchodů; doplňky pro prohlížeče; Google Analytics; Google Chrome; Mozilla Firefox; browser extensions; Google Analytics; Google Chrome; Mozilla Firefox; online Webstore analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41319