Original title: Zdroje hodnotového a cenového vnímaní klientů velké banky
Translated title: Sources of value and price perception of the big bank clients
Authors: Melnik, Dzmitry ; Stříteský, Václav (advisor) ; Tahal, Radek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: price perception; pricing; value perception; value-based pricing; hodnotově orientovaná tvorba ceny; tvorba ceny; vnímání ceny; vnímání hodnoty

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41962

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198238


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share