Original title:
Specifika managementu v digitální reklamní agentuře
Translated title:
Specifics of management in digital advertising agency
Authors:
Tuháčková, Eva ; Horný, Stanislav (advisor) ; Černý, Zbyněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je popsat základní pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců v digitální reklamní agentuře, popsat jednotlivé procesní fáze a související dílčí úkoly vztažené k projektu jako celku. Práce porovnává klasické i moderní přístupy managementu s praxí a snaží se definovat ty nejužitečnější. Ve vztahu ke společenským, kulturním i technologickým vlivům pak popisuje ta specifika, která jsou pro oblast digitálních multimédií nejtypičtější.The aim of this thesis is to describe the basic digital advertising agency employee workflow, to describe the various stages of the process and related sub-tasks referring to the project as a whole. Thesis compares the classical and modern approaches to management practice and leads to defining the most useful of those. Relative to social, cultural and technological drifts, it describes the most typical specificities for digital media sphere.
Keywords:
Client; Contract; Creativity; Management; Process; Project; Technology; Klient; Kreativa; Management; Procesy; Projekt; Technologie; Zakázka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41963