Název: Specifika managementu v digitální reklamní agentuře
Překlad názvu: Specifics of management in digital advertising agency
Autoři: Tuháčková, Eva ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Klient; Kreativa; Management; Procesy; Projekt; Technologie; Zakázka; Client; Contract; Creativity; Management; Process; Project; Technology

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41963

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198235


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet