Název:
Specifika managementu v digitální reklamní agentuře
Překlad názvu:
Specifics of management in digital advertising agency
Autoři:
Tuháčková, Eva ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popsat základní pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců v digitální reklamní agentuře, popsat jednotlivé procesní fáze a související dílčí úkoly vztažené k projektu jako celku. Práce porovnává klasické i moderní přístupy managementu s praxí a snaží se definovat ty nejužitečnější. Ve vztahu ke společenským, kulturním i technologickým vlivům pak popisuje ta specifika, která jsou pro oblast digitálních multimédií nejtypičtější.The aim of this thesis is to describe the basic digital advertising agency employee workflow, to describe the various stages of the process and related sub-tasks referring to the project as a whole. Thesis compares the classical and modern approaches to management practice and leads to defining the most useful of those. Relative to social, cultural and technological drifts, it describes the most typical specificities for digital media sphere.
Klíčová slova:
Klient; Kreativa; Management; Procesy; Projekt; Technologie; Zakázka; Client; Contract; Creativity; Management; Process; Project; Technology
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41963