Název: Využití komunikačních nástrojů v marketingu cíleném na děti
Překlad názvu: Use of the communication tools in marketing to children
Autoři: Bulantová, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pařezová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: děti; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; reklama; advertising; children; communication mix; marketing; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42225

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197898


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet