Název:
Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady
Překlad názvu:
Methods and strategies for advertising holiday destinations based on modern technologies and their utilization by municipal authorities
Autoři:
Hofrajtrová, Helena ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Mitwallyová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá činností veřejné správy v oblasti propagace destinací. Konkrétně je zaměřena na přístup městských úřadů k využití moderních technologií pro rozvoj turismu a zvýšení povědomí o městě. V teoretické části práce je popsána role veřejné správy v cestovním ruchu a při propagaci destinací. Jejím jádrem je představení jednotlivých nástrojů, které městské úřady mohou používat k propagaci území, s přihlédnutím zejména k využití informačních a komunikačních technologií. V praktické části je analyzováno užití popsaných nástrojů u vybraných měst. Cílem práce je na základě této analýzy vyhodnotit přístup městských úřadů k moderním formám propagace destinací.The thesis inquires into public administration activities in the sphere of advertising holiday destinations. It specifically concentrates on the approach of municipal authorities regarding utilization of modern technologies for the growth of the tourist industry and increase of public awareness of their towns. In the theoretical section, the role of public administration in tourism and advertising holiday destinations is described. It focuses on introducing particular methods and strategies that can be used by municipal authorities to publicise their territories, taking into account utilization of information and communication technologies. In the practical part, utilization of the delineated strategies is analysed for selected towns. The aim of the thesis is -- on the basis of this analysis -- to assess the approach of municipal authorities to modern forms of advertising holiday destinations.
Klíčová slova:
moderní technologie; městský úřad; propagace; turismus; veřejná správa; advertising; modern technologies; municipal authority; public administration; tourist industry
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42664