Název: Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Překlad názvu: Sponsorship in the arts: The meaning and role of Sponsorship fit
Autoři: Čápová, Lenka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; hodnota značky; sponsorship fit; sponsorship-linked marketing; sponzoring; brand equity; event marketing; sponsorship; sponsorship fit; sponsorship-linked marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41595

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet