Název: Marketingové řízení činoherních scén
Překlad názvu: Theatre Marketing Management
Autoři: Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Holubová, Renáta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing v divadle; Marketing v neziskových organizacích; Marketingové řízení v kultuře; Marketing Management in Culture; NGO Marketing; Theatre Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41496

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197814


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet