Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Struktura ideologií a její analogie v současné společnosti
Holubová, Renáta ; Petříček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jirsa, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se týká struktury ideologií a jejich projevů v současné společnosti. Téma, kterému bych se chtěla věnovat, zahrnuje principy, na jakých ideologie fungují. Ačkoli se můžeme setkat v literatuře s mnoha různými definicemi pojmu ideologie, je vždy třeba nejprve provést základní specifikaci tohoto pojmu. Tuto specifikaci a užší přiblížení provedu v následující části.
Struktura ideologií a její analogie v současné společnosti
Holubová, Renáta ; Jirsa, Jakub (oponent) ; Petříček, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká struktury ideologií a jejich projevů v současné společnosti. Téma, kterému bych se chtěla věnovat, zahrnuje principy, na jakých ideologie fungují. Ačkoli se můžeme setkat v literatuře s mnoha různými definicemi pojmu ideologie, je vždy třeba nejprve provést základní specifikaci tohoto pojmu. Tuto specifikaci a užší přiblížení provedu v následující části.
Marketingové řízení činoherních scén
Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Holubová, Renáta (oponent)
Výzkumným cílem diplomové práce je probádat, jakým způsobem naplňuje marketingové řízení významných českých činoherních scén strategie a koncepce popsané v teoretických přístupech k marketingu, především v odborné zahraniční literatuře. Cílem práce je marketingová analýza nejvýraznějších divadelních scén v ČR, výzkum funkčnosti a významu marketingových plánů, strategií a nástrojů, analýza propojení marketingu divadel do jejich řízení, znalost diváka a péče o něj. Použité metody jsou rešerše odborné literatury, deskripce známých marketingových konceptů (marketingový mix, segmentace, positioning, audience building, audience development), komparace různých přístupů k marketingovému řízení, kvalitativní výzkum, analýza dat získaných výzkumem a z expertních rozhovorů.
Návštěvníci hradu Karlštejn a národní identita
Holubová, Renáta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Kubů, Jaromír (oponent)
Studie návštěvníků hradu Karlštejn si klade za cíl identifikovat sociodemografické profily českých návštěvníků hradu v rámci vedlejší sezóny, popsat zvažované alternativní způsoby trávení volného času, které jsou hradu Karlštejn konkurenční a v neposlední řadě zjistit spokojenost návštěvníků s jednotlivými oblastmi prohlídky hradu a okolí a asociace spojené s hradem Karlštejn v kontextu jeho úlohy v rámci národní identity. Data pro tuto studii byla získaná formou kvantitativního průzkumu trhu realizovaného v termínu od října 2011 do ledna 2012 na návštěvnících, kteří absolvovali prohlídku jednotlivých okruhů. Výsledky studie poslouží vedení hradu k nastavení obsahu komunikační kampaně a zlepšení poskytovaných služeb.

Viz též: podobná jména autorů
1 Holubová, Radka
5 Holubová, Renata
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.