Original title:
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Translated title:
Commercial communication of brewery Pernštejn
Authors:
Vojtěchová, Kristýna ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou komerční komunikace pivovaru Pernštejn. Cílem práce je zhodnocení dosavadní komunikační strategie a částečně pomocí analýzy dotazníkového šetření navrhnout možná vylepšení do budoucna. V rámci teoretické části se věnuji základním pojmům z marketingu, marketingové a komerční komunikaci a marketingovému výzkumu. Součástmi praktické části jsou informace o pivovaru, analýza stávající komunikační strategie, analýza dotazníkového šetření a doporučení do budoucna.The topic of my Bachelor Thesis is " Commercial communication of brewery Pernštejn". The aim of my thesis is to find out the awareness of the brand Pernštejn, activities of the brewery and forms of promotion among the youth. As a follow-up to the results, I will try to propose some possible future improvements. The theoretical part of this thesis is devoted to basic terms of marketing, marketing and commercial communication and marketing research. The components of the practical part are the information about the brewery, analysis of current communication strategy, analysis of questionnaire survey and recommendation for future.
Keywords:
brewery Pernštejn; communication mix; communication strategy; Marketing; marketing market research; komunikační mix; komunikační strategie; Marketing; marketingový výzkum trhu; pivovar Perštejn
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41770