Original title:
Marketingová analýza možností podnikání se zařízením WPPS na trhu Polska
Translated title:
Marketing Analysis of Business Opportunities of WPPS System in Poland
Authors:
Cichý, Jiří ; Průša, Přemysl (advisor) ; Černý, Ivo (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá možností vstupu české společnosti T-commercial a.s. na polský trh s uvedením nového výrobku WPPS (Wind Photovoltaic Power System) ve specifické oblasti výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů. V závěru práce je provedena kalkulace návratnosti investice do systému WPPS, SWOT analýza a návrh marketingové strategie.This bachelor thesis deals with the opportunities of entering Polish market with a new product called WPPS (Wind Photovoltaic Power System) launched by the Czech company T-commercial a.s. Therefore, it is concerned about a very specific field of generation of electric power from renewable energy sources. In the end, a calculation of payback period of investment into WPPS, SWOT analysis and a marketing strategy proposal are performed.
Keywords:
market analysis; marketing strategy; renewable energy sources; WPPS; analýza trhu; marketingová strategie; obnovitelné zdroje energie; WPPS
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/41990