Název:
Marketingová analýza možností podnikání se zařízením WPPS na trhu Polska
Překlad názvu:
Marketing Analysis of Business Opportunities of WPPS System in Poland
Autoři:
Cichý, Jiří ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Černý, Ivo (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá možností vstupu české společnosti T-commercial a.s. na polský trh s uvedením nového výrobku WPPS (Wind Photovoltaic Power System) ve specifické oblasti výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů. V závěru práce je provedena kalkulace návratnosti investice do systému WPPS, SWOT analýza a návrh marketingové strategie.This bachelor thesis deals with the opportunities of entering Polish market with a new product called WPPS (Wind Photovoltaic Power System) launched by the Czech company T-commercial a.s. Therefore, it is concerned about a very specific field of generation of electric power from renewable energy sources. In the end, a calculation of payback period of investment into WPPS, SWOT analysis and a marketing strategy proposal are performed.
Klíčová slova:
analýza trhu; marketingová strategie; obnovitelné zdroje energie; WPPS; market analysis; marketing strategy; renewable energy sources; WPPS
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41990